Magnus Lundvik Barkelius

De flesta företag behöver idag någon form av IT-support. Vi arbetar huvudsakligen med små och mellanstora företag som anlitar oss för att få en trygg och personlig IT-partner och mer kostnadseffektiva IT-lösningar.

Sen 2008 har vi hjälpt företag i södra Dalarna att få driftsäkra IT-miljöer. Det kan handla om hjälp med att installera skrivare, konfigurera servrar, nätverk eller mail- och backuplösningar. Utifrån dina behov erbjuder vi IT-lösningar som inte ställer krav på stora investeringar eller egen teknisk kompetens.



Vilken IT-support passar ert företag?

Vi hjälper våra kunder med allt från kompletta IT-lösningar med fast pris och regelbundna supportbesök, till köp av enskilda tjänster eller enstaka konsulttimmar. En nära relation till våra kunder, lång erfarenhet och flexibla samarbetsformer gör oss till en trygg och personlig IT-partner.

  • Supportavtal till fast pris
  • Enstaka konsulttimmar
  • Enskilda tjänster

Bemannad servicedesk 07:00-16:00

Som kund till oss har ni tillgång till en bemannad servicedesk måndag-fredag kl 07:00-16:00. Hit kan våra drift- och supportkunder vända sig med alla tänkbara ärenden rörande både serverdrift och användarstöd.

Nätverk, servrar, mjukvara och allt annat inom IT

Vi har bred kompetens inom en mängd områden. I dag hjälper vi företag med exempelvis server- och nätverkslösningar, säkerhetsfrågor, moln- och supportfrågor, uppdateringar mm.

Ett urval av våra tjänster:

  • Daglig IT-drift och IT-support
  • Konfiguration och installation av hårdvara
  • Konsultation och rådgivning
  • Backup, lagring och e-post

  • Fysiska och virtuella servrar
  • Trådbundet och trådlösa nätverk
  • Konfiguration av skrivare
  • Webbhotell och hantering av domäner

Hur går det till och vad kostar det?

Alla företag är olika, och har olika behov av support och underhåll. Därför börjar vi med att träffas för att göra en behovsanalys, efter det tar vi fram ett förslag för ett serviceavtal baserat på era behov.